piątek, 7 września 2012

Informacja.

Przez około tydzień nie będę mieć komputera, a to oznacza też brak notek.
Mój 'Henio', jak go nazywam, ma już swoje lata, a teraz poszedł cały dysk twardy... Oznacza to, że raczej nie odzyskam wszystkich pisanych już rozdziałów i materiałów. Nadal jest w naprawie, a gdy wróci - szybko biorę się do pracy, obiecuję! = )
To tyle. Mam nadzieję, że będziecie cierpliwi. :))

PS. W ankiecie zremisowali Nath i Jay, więc nie wiem, co to oznacza. Prawdopodobnie i tak zrobię swoje, nie denerwujcie się. ;D

4 komentarze:

  1. nie denerwujcie się. --- to spowodowało, że zaczynam się denerwować i bać ! :D

    Ok, ok. Czekam na kolejne ♥
    I mam nadzieję, że będzie z Jayem :D

    Martha ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:)Niedawno a dokładnie dzisiaj zaczęłam czytać Twojego bloga i muszę przyznać że jest po prostu świetny!;)Śmiałam się jak głupia do monitora:D
    Czekam z niecierpliwością na kolejne rozdziały;)Jeśli byś mogła napisz do mnie na e mail madziula770@onet.pl gdy pojawi się nowy;)
    Z góry dziękuje;*

    OdpowiedzUsuń
  3. trafiłam tu przez przypadek, ale dobrze się składa, bo jest genialny !!!!
    Czekam z niecierpliwością.
    Moim skromnym zdaniem fajnie by było, gdyby była z Tomem ;D

    zapraszam do mmnie :
    http://ali-thewantedfanmily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem powinna być z Tomem ;D
    zapraszam do mnie :

    www.ali-thewantedfanmily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń